اسلایدر

*** دوربینهای آمریکا در عربستان به دنبال چه کسی میگردند؟ - جلسه قرآن وعترت کاشان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال مایه شهوتهاست . [نهج البلاغه]
 

 

 

جلسه قرآن وعترت کاشان


کرسی‌های فعال شیعه‌شناسی و اسلام‌شناسی وابسته به سازمان سیا از مدت‌ها پیش با رصد وقایع جهان و انطباق آن با علائم ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه)، نزدیک بودن آن را گوشزد کرده‌اند.

هراس صهیونیسم از ظهور منجی شیعیان با نشانه‌هایی که از جنگ و حکومت وی در احادیث شیعه آمده منجر به اقداماتی شده که به طور نامحسوس نیروهای آمریکایی را به مناطق حساس شیعیان کشانده است.
 
مطالعات تاریخی نشان می‌دهد سابقه توجه دولت‌های استعماری به مسئله ظهور از گذشته به طور جدی وجود داشته است؛ به عنوان نمونه، نخستین پایگاه آمریکا در دوران رضاخان، روی تپه‌ای مشرف به منطقه طالقان بنا شد، چرا که در برخی روایات از این منطقه و مردمان آن در بحث علائم ظهور نام برده شده است.
 
اما بیشترین تمرکز نیروهای آمریکایی بر دو کشور عربستان و عراق بوده و حتی پس از حمله به عراق به بهانه آزادی مردم، توجه به مناطق مهم شیعیان از همان ابتدا شروع شده است.

اظهارات برخی از زندانیان آزاد شده از ابوغریب مبنی بر بازجویی‌هایی پیرامون حضرت حجت موید این مطلب بود که نیروهای آمریکایی مصرانه به دنبال یافتن مهدی شیعیان هستند.

از سویی احداث پایگاه نظامیان آمریکا در نزدیک‌ترین منطقه به مسجد سهله از دیگر اقدامات آنان است؛ به خصوص آنکه در حمله نظامیان به این مسجد در سال 83، سخنگوی نظامیان آمریکا از درگیری با نظامیان ارتش المهدی خبر داده بود؛ در حالی که شاهدان عینی اعلام کردند که در این حمله وحشیانه تنها سه مرد و سه زن در مسجد حضور داشتند که همگی به دست نیروهای آمریکایی کشته شدند.

از دیگر اقدامات صهیونیسم آمریکا در عراق می‌توان به حضور دائمی نظامیان آمریکا به شکل «لباس شخصی» در اطراف سرداب امام زمان در سامرا اشاره کرد.

اگر چه پس از اشغال عراق، نیروهای آمریکایی طی دو نوبت بمب‌گذاری قصد تخریب کامل سرداب مقدس را داشتند، حفظ این مکان توسط شیعیان، آنها را از اهداف شوم خود بازنداشت.

اطلاعات موثق نشان می‌دهد که حجم افراد مستقر در اطراف مسجد سهله به طور مشخص هر شب جمعه افزایش می‌یابد.
 
اما در عربستان نیز فعالیت گسترده نیروهای آمریکایی صهیونیستی با همراهی کامل حکومت آل‌سعود ادامه دارد و یکی از اقدامات جالب آنها در کنترل اوضاع مکه به عنوان اولین مکان اعلام عمومی ظهور حضرت، نصب دوربین‌های گسترده و نمایش 24 ساعته تصاویر مکه است.
 
یکی از سران رژیم صهیونیستی چند سال بیش در اظهارنظری احمقانه گفته بود که با این اقدام مهدی شیعیان به محض ظهور در اختیار ما خواهد بود.

از سویی پایگاه آمریکا در نزدیکی مکه نیز به منظور کنترل اوضاع و آمادگی برای مقابله با ظهور همواره به حالت آماده‌باش است و نیروهای مستقر در آن از جمله نیروهای زبده و آموزش دیده‌اند.

روش‌های برخورد ایدئولوژیک و اظهارات روسای رژیم صهیونیستی در جهت مقابله با ایران و مسلمانان در کنار اقدامات عملی آنها در کنترل اوضاع کشورهای اسلامی، نشان می‌دهد که صهیونیسم جهانی از مسئله آخرالزمان و ظهور منجی شیعیان بشدت هراس دارد و تمام امکانات خود را برای مقابله با حضرت حجت به کار بسته و به طور قطع می‌کوشد تا از آنچه حتمی است، فرار کنند.

منبع : خبرگزاری دانشجو





  • کلمات کلیدی :

  • ::: جمعه 91/4/16 ::: ساعت 11:38 عصر :::   توسط محمد سمائی 
    نظرات شما: نظر
    سفارش تبلیغ
    -

    - -
    مشاهده و دریافت  کد
    - کاشان تفسیر -
    جلسه قرائت قرآن و عترت کاشان
    کد لوگوی ما
    + جلسه هفته آینده تاریخ 92/9/4 منزل آقای سمایی واقع در بلوار مادر خواهدبود درضمن تفسیر سوره معراج توسط حجه الاسلام اسلامی تبار در مسجد آیت الله رضوی کاشان شروع شده جمعه شبها بعداز نماز مغرب و عشا +
    سفارش تبلیغ
    *** ****