اسلایدر

*** سلمان رشدی آذربایجان به هلاکت رسید - جلسه قرآن وعترت کاشان
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت انسان به برادرانش، برایش نزد خداوند، فضیلتی به شمار می رود. [امام صادق علیه السلام]
 

 

 

جلسه قرآن وعترت کاشان

رافق تقی کشته شد/ جای آقای بنی فضل خالی

«سلمان رشدی جمهوری آذربایجان، به قتل رسید. «رافق تقی» که به دلیل اهانت به پیامبر اکرم در جمهوری آذربایجان به سلمان رشدی معروف بود، دیروز توسط یک فرد نا‌شناس به قتل رسید. وی به دلیل اهانت‌های بی‌سابقه به حضرت رسول اکرم، مورد نفرت مردم جمهوری آذربایجان بود. به همین دلیل، مردم آذربایجان از آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی درباره وی استفتاء کردند و ایشان در‌‌ همان زمان این شخص را محکوم به اعدام دانستند. دیروز، رافق تقی درحالی که از اتوبوس پیاده می‌شد توسط یک مرد نا‌شناس به قتل رسید.»
حکم آیت الله فاضل لنکرانی به شرح زیر میباشد
***
بسمه تعالی

چنین شخصی چنانچه مسلمان‌زاده باشد، با اعترافات مذکور مرتد است و چنانچه کافر بوده، از مصادیق ساب النبی است و در هر صورت برفرض چنین اعترافاتی قتل او بر هر کسی که دسترسی داشته باشد لازم است و مسئول روزنامه مذکور که چنین افکار و عقائدی را با علم و توجه منتشر می‌کند همین حکم را دارد. خداوند اسلام و مسلمین را از شر دشمنان حفظ فرماید. یریدون لیطفوا نورالله بافواهم والله متم نوره ولوکره الکافرون.

محمد فاضل لنکرانی


4 / 9 / 85»
 

رافق ناظر اوغلو تقی‌زاده» مشهور به «رافق تقی لی»، عضو سابق اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان است که پیش از این طی مقاله‌ای توهین‌آمیز به نام «عاشورا»، مسجد تازه پیر باکو را بهترین محل برای لذت‌جویی جنسی دانسته و با توصیفات پورنوگرافیک، عاشورا و مراسم عزاداری مردم آذربایجان را در سطح یک التذاذ پایین آورده بود.
روزنامه? جمهوری اسلامی در خبری نوشت: «سلمان رشدی جمهوری آذربایجان، به قتل رسید. «رافق تقی» که به دلیل اهانت به پیامبر اکرم در جمهوری آذربایجان به سلمان رشدی معروف بود، دیروز توسط یک فرد نا‌شناس به قتل رسید. وی به دلیل اهانت‌های بی‌سابقه به حضرت رسول اکرم، مورد نفرت مردم جمهوری آذربایجان بود. به همین دلیل، مردم آذربایجان از آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی درباره وی استفتاء کردند و ایشان در‌‌ همان زمان این شخص را محکوم به اعدام دانستند. دیروز، رافق تقی درحالی که از اتوبوس پیاده می‌شد توسط یک مرد نا‌شناس به قتل رسید.»


به گزارش اهراب نیوز، «رافق تقی» که روز 19 نوامبر در پی اصابت هفت ضربه چاقو، به بیمارستان منتقل شده بود، بعد از ظهر چهارشنبه 23 نوامبر در بیمارستان جان خود را از دست داد.

«رافق ناظر اوغلو تقی‌زاده» مشهور به «رافق تقی لی»، عضو سابق اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان است که پیش از این طی مقاله‌ای توهین‌آمیز به نام «عاشورا»، مسجد تازه پیر باکو را بهترین محل برای لذت‌جویی جنسی دانسته و با توصیفات پورنوگرافیک، عاشورا و مراسم عزاداری مردم آذربایجان را در سطح یک التذاذ پایین آورده بود. وی در سال 2004 از اتحادیه نویسندگان آذربایجان اخراج شد.

او همچنین در سال 2006 با انتشار مقاله‌ای مشابه با نام «اروپا و ما»، جنجال فراوانی در میان جامعه? مسلمانان ایجاد کرد. در پی اوج گرفتن اعتراضات مسلمانان آذربایجان، دولت آذربایجان «رافق تقی» را دستگیر و به سه سال زندان محکوم کرد. وی بعد از دو سال، با عفو ریاست جمهوری آزاد شد.

به گزارش رادیو فردا، «رافق تقی» در بیمارستان، دینداران افراطی و جمهوری اسلامی ایران را به سوء قصد نسبت به خود متهم کرده بود. سفارت ایران روز سه شنبه با صدور اعلامیه‌ای برای مطبوعات آذربایجان، با رد دست داشتن ایران در سوء قصد به جان این نویسنده آذربایجانی عنوان کرده است که انتشار این اخبار توسط مطبوعات آذربایجان طرح «رژیم صهیونیسیتی و امریکا» برای ضربه زدن به روابط ایران و آذربایجان است که محکوم به شکست است. هنوز مقامات آذربایجان در رابطه با این واقعه واکنش رسمی نشان نداده‌اند.

اهراب نیوز: درست پنج سال پیش بود که مرحوم آیت الله بنی فضل خبرنگاران را در خانه جمع کرد و به آن ها گفت: «حکم مرتد در اسلام وجوب قتل است و به این علت قتل او (رافق تقی، نویسندة مقالة موهن) واجب می‏باشد.»

آیت الله بنی فضل در آن جمع اعلام کرد برای هر شخصی که رافق تقی را به هلاکت برساند، جایزه تعیین کرد. جایزة تعیین شده هم منزل مسکونی ایشان بود که از پدر بزرگوار ایشان به ارث مانده است.





  • کلمات کلیدی :

  • ::: یکشنبه 90/9/20 ::: ساعت 9:56 عصر :::   توسط جلسه قرآن و عترت امام حسن مجتبی ع کاشان به مدیریت آقای حمامی 
    نظرات شما: نظر
    سفارش تبلیغ
    -

    - -
    مشاهده و دریافت  کد
    - کاشان تفسیر -
    جلسه قرائت قرآن و عترت کاشان
    کد لوگوی ما
    + جلسه هفته آینده تاریخ 92/9/4 منزل آقای سمایی واقع در بلوار مادر خواهدبود درضمن تفسیر سوره معراج توسط حجه الاسلام اسلامی تبار در مسجد آیت الله رضوی کاشان شروع شده جمعه شبها بعداز نماز مغرب و عشا +
    سفارش تبلیغ
    *** ****